• Markedsføring
  • Koncept
  • Illustration
  • Layout
  • Logo
  • Web
  • Shop
  • Fakta
Freehand
  • Markedsføring
  • Koncept
  • Illustration
  • Layout
  • Logo
  • Web
  • Shop
  • Fakta

Grafisk design og layout

Grafisk design og layout handler først og fremmest om kommunikation. Formålet med flotte former, farver og fonte er at "sælge varen", altså effektivt at formidle budskaber.

FORMÅLSTJENLIGT DESIGN

Et design med såkaldt "wow-effekt" er mange markedsføringskunders nærliggende ønske. Om designet skal være småt eller stort, ensfarvet eller spraglet, enkelt eller nuanceret, diskret eller pågående bør imidlertid afhænge af de budskaber, der skal formidles, og de målgrupper, budskaberne skal formidles til. Det er nemlig meget forskelligt, hvad wow-effekt er for forskellige målgrupper. Og tilmed er opnåelse af wow-effekt i sig selv ingen garanti for, at budskaberne formidles effektivt. Der skal mere til!

GODT FORARBEJDE FREMMER FORMIDLINGEN
Det kan være fristende at springe direkte ud i spændende grafiske løsninger, men en grundig indledende udviklingsfase er altid givet godt ud med henblik på at skabe grafisk design og layout, som er både omkostnings- og kommunikationsmæssigt effektivt. Lad Freehand give et bud på udvikling og grafisk udformning af din papirlinie, dine flyers, annoncer, plakater, brochurer, magasiner osv.

Eksempler på grafisk design og layout

Stillingsannonce
Annonce
Salgsfolder
Musicalplakat
Bildekoration
Profilbrochure
Festskrift
Magasin
Eventmaterialer
Eventmaterialer
Profilmaterialer
Annonce
Profilbrochure
Kursusmaterialer
Løbeseddel
Annonce

FREEHAND
Reklame- og designbureau
v/ Dan Møller
Liselundvej 97, 7400 Herning, Denmark
E: dan@freehand.dk
M: +45 2673 5687
SEND
  • Markedsføring
  • Koncept
  • Illustration
  • Layout
  • Logo
  • Web
  • Shop
  • Fakta